Beautiful Me

The Disclaimer





about this blog here :), maybe short intro ??


Choose One Baby
StoryMeStufflinks



Tagboard



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
your cbox codes here

Masterminds


This skin is made by : Beautiful Monster
Using basecode : Mrs AF & Aishah Baharudin
Some helped from : Unnie Atiqah
Some coding from : Fatin Hazwani

All rights reserved ® Your Name 2012


Crush ❤


Sunday 2 June 2013 04:44 0 Comment(s)


assalamualaikum warahmatullahitaala wabarakatuh. lama sda x update belog. last tahun lepas genk. oke aku update belog ne psal crush aku, crush aku ne lama sdah aku minat dari aku form 3 . tapi bila sdah aku mau berhenti berharap sama dea , tiba2 pulak dea p inbox aku bawa bkenalan , 4st aku x layan dea, then aku tgk pict dea, punya laa hati aku bdebar2 tgk pict dea , so kami still blayan smpai la skg, tapi tapi tapi aku kasiwa baa sebab dea ada gf sudah , n aku baru tau y gf dea tuh saudara aku jugak . aloloh ! tapi aku bnci jgak sma dea neh , skit2 mau bagi peluang , smpai aku pn cair sma dea . tapi hari ne , aku mau give up sudaa sebab aku nda mau kasiwa lagi tnggu orang y x syg sma kita . macam kita pulak ss sama dea kan ? ya bilang ? so skg kiteww buat cara sndiri , kalau dea kontek buat mcm biasa . dn x mau berharap sama dea lagi . mybe kalau dea sudah break sama dea n mna tau kami da jdoh , dpt jugaa kpl sma dea tau pn jadi teman hidup aku . aitsehhh ! betul ka tu? hummphh ntah lahh ! hanya mampu berserah sahaja . kan ? oke kiteww nak kenalkan crush kitew tu aa . nama dea mohd asyraf . sch majakir , 18 tahun , 40m sixxx ! tinggal d kuala papar . you look so handsomeboy ! muahhh d lendo kauu sayangggg .. oke tu sejaaa
PUBLISH !! 
                                                                                                                             
                                                                                                                          written by 
                                                                                                                              wani . muah !