Beautiful Me

The Disclaimer





about this blog here :), maybe short intro ??


Choose One Baby
StoryMeStufflinks



Tagboard



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed
your cbox codes here

Masterminds


This skin is made by : Beautiful Monster
Using basecode : Mrs AF & Aishah Baharudin
Some helped from : Unnie Atiqah
Some coding from : Fatin Hazwani

All rights reserved ® Your Name 2012


renungan jauh


Saturday 29 December 2012 20:41 0 Comment(s)

merenung panjang ~

huhaii , aku alone d rumah , smua jalan . haiyoo , sii kesayangan puwn alum bngun lagi . lmbat tul dea bngun bahh . okayy dari tadi aku merenung saja , sbb apa? huhaii pikir tu bahh SPM! takut aku . aduyyy! belum ready lagy ney . apa lae results ku alum memuaskan . mcm mnaa mau dapat 4A? huhaii . takut! jadual aku twun dpan tersangat padat! sna bahh aku p tusyen , apa kamu? haha! anyway aku mw stdy hard neyh . x lae mtcam 4om 4 , cause aku bnyak maen . huhaii ! pikir cinta lahh apa lahh ! tapi aku mau ketepikan luk pasal CINTA CINTUN  ney ! walaupun aku ada boypren now tapi aku kan lbih serius tuk study! next year jaa aku sch , pas tu ikut haluan masing2x . target aku sekurang-kurang nya 4A n smua credit . yalahh sekurang-kurang nya dapat masuk sana UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA ! amin ! n kalau boleh dapatkan 7A laa supaya snang msuk UNIVERSITI tuu . aku mau bahagia kans my parents! amin . aku kan cuba sdaya upaya aku . knp urg boleh , aku x boleh kans? naaa ! okay that's all . thank youu 4 read my belog ~

                                                                                                   
                                                                                                                                 written by
                                                                                                                                  wani ~